Kapcsolatfelvétel

Elérhetőségek, kapcsolat

Gyakran felmerülő kérdések

Segítség kérése

Bestgifts.hu

Budapest, Bartók Béla
út 79. 2. emelet. 2.
+36 30 350 7321
info@bestgifts.hu


Segítségre van szükséged?

Lépj velünk kapcsolatba és megoldjuk a problémát!

Hétfőtől – Péntekig 08:00-17:30-ig!

Elérhetőek vagyunk hétköznap, a nap 24 órájában bármikor!

Mielőtt kapcsolatba lépsz velünk..

Javasoljuk, hogy tekintsd át a gyakran felmerülő kérdéseket, hátha megtalálod a választ a kérdésedre. Ha nem nem sikerült megtalálnod, akkor az alábbi form kitöltésével kapcsolatba léphetsz velünk!

Milyen minőségűek az általam tervezett nyomtatott termékek?

A nyomat minőségét és színét nagyon sok tényező befolyásolja, azonban nagyon fontos, hogy jó minőségű, nagy felbontású, éles kontúrokkal, jó fényviszonyokkal rendelkező képeket használjunk a tervezés során, mert így tudjuk garantálni a legjobb minőséget is.

Amennyiben nem vagy biztos a kép minőségét illetően, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén, és szívesen segítünk.

Nem az én készülékemre való termék érkezett, mit tegyek?

Ha nem mi hibáztunk és nem jelezted nekünk időben, hogy nem a megfelelő készülékre adtad le a rendelésed, egyedi termékek esetében az elállás nem lehetséges. Minden rendelés leadása után az összes adatot és termékinformációt egy e-mailben is továbbítjuk neked, arra a címre, amivel regisztráltál, hogy az ilyen esteket megelőzzük.

Garanciálisan, díjmentesen abban az esetben küldünk neked javított terméket, ha jó készülékre adtad le a rendelést, de mégsem az általad választott termék érkezett meg hozzád. Ebben az esetben a termék árának visszatérítését is választhatod.

Mikor érkezik meg a rendelésem?

Amennyiben a termék készleten van, a szállítás maximum 1-3 munkanapot vesz igénybe. 

A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud felvilágosítást adni.

Rendeléssel kapcsolatban érdeklődni az info@bestigifts.hu oldalon lehet.

Van lehetőség rendelés törlésére vagy módosítására?

Természetesen van lehetőség rendelés törlésére vagy módosítására. Amennyiben ilyen irányú igényed lenne, kérjük lépj velünk kapcsolatba az info@bestgifts.hu e-mail címen vagy írj nekünk messengeren amit elérsz a  webes felületről és add meg a megrendelés számát (amit a rendelés utáni visszaigazoló e-mail-ben kaptál) és módosítjuk a rendelést.

Hogyan használhatom a kedvezményes kuponokat?

A kuponokat a pénztár oldalon tudod aktiválni. Add meg a kódot, és kattints a kupon beváltása gombra, és a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes megrendelés összegéből. A kuponok nem összevonhatóak és akciós termékekre nem alkalmazhatóak.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás díja minden esetben 990 Ft, azonban ha a rendelésed eléri a 10.000 Ft összeget (a kuponok alkalmazása után), a kiszállítási díjat mi álljuk. 

Milyen fizetési módok vannak?

Fizetni utánvéttel tudsz a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával;

vagy online bankkártyás fizetéssel a Barion biztonságos rendszerén keresztül.

Hogyan fizethetek, ha a személyes átvételt választom?

Készpénzzel és bankkártyával. Ha nem fizetted ki előre a rendelésed árát, személyes átvételkor is tudsz fizetni. Ez esetben kérjük, hogy pontos összeget hozz magaddal! Ha ezt a fizetési módot választod, akkor a kiállított számlát a termékkel egyidejűleg adjuk át.

Ha nem találtál megoldást a problémádra..

Akkor kérjük töltsd ki az alábbi formot a megfelelő témát kiválasztva, vagy lépj velünk kapcsolatba Messengeren keresztül.

    Miben segíthetünk?